Προγραμματισμός έργου 2012-2013

Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου σχολικής χρονιάς 2012-2013

Σε συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων  του Σχολείου μας (21/9/2012) αποφασίστηκε ο προγραμματισμός των ακόλουθων δραστηριοτήτων στο πλαίσιο του προγραμματισμού εκπαιδευτικού έργου του σχολικού έτους 2012-2013.

 

α) «Roma Lexikon»: Πρόγραμμα δημιουργίας ενός εικονογραφημένου λεξικού σε τρεις γλώσσες,

Ρομανές, Ελληνικά, Αγγλικά σε συνεργασία με το Κολλέγιο Ανατόλια.

 

β) «Πρόγραμμα Εurope meets India»: Δραστηριότητες με θέμα τον τόπο, την ιστορία και την

παράδοση- Επικοινωνία και αλληλογνωριμία με μαθητές σχολείων της Ινδίας (Βομβάη

και Νέο Δέλχι) μέσω του διαδικτύου.

 

γ)  Δραστηριότητες ?Etwinning: «Διάσημες προσωπικότητες της περιοχής μου και του τόπου μου»

«Μνημεία της περιοχής και του τόπου μου»

«Οι ρίζες μας στην Ευρώπη».

δ) Ευέλικτη Ζώνη:

ΤΜΗΜΑΤΑ

ΘΕΜΑ  ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ  ΕΥΕΛΙΚΤΗΣ  ΖΩΝΗΣ

Α1

Οδοντιατρική πρόληψη και υγιεινή: «Φροντίζω τα δόντια μου»

Α2

Οδοντιατρική πρόληψη και υγιεινή: «Φροντίζω τα δόντια μου»

Β1

«Μελέτη Περιβάλλοντος: Μαθαίνω για τα ζώα»

Β2

«Μελέτη Περιβάλλοντος: Μαθαίνω για τα ζώα»

Γ1

«Οι δώδεκα θεοί του Ολύμπου- Αξιοποίηση μουσειοσκευής»

Γ2

«Μαθαίνω να κινούμαι στο δρόμο με ασφάλεια»

Δ1

«Ο τόπος μας: Ιστορία-Παράδοση-Μουσική»

Δ2

«Οι γλωσσικές μας ρίζες»

Ε1

«Διερευνώντας την ιστορία της Θεσσαλονίκης με αφορμή τα 100 χρόνια από την απελευθέρωση της πόλης»

Ε2

«Μαθαίνω υγιεινές συνήθειες διατροφής»

Στ1

«Ένα ταξίδι στο ηλιακό σύστημα »

Στ2

«Εξερευνώντας τον κόσμο των ηφαιστείων»

 

 

 

ε)  Εκπαιδευτικές προγράμματα, πολιτιστικά, αγωγής υγείας, περιβαλλοντικής εκπαίδευσης

1. «Ο Σαίξπηρ?αλλιώς» (Τμήματα Β1, Β2)

2. «Έχω το δικό μου αποτύπωμα? και είναι οικολογικό»  (Τμήματα Δ1, Δ2)

3. Διερευνώντας την ιστορία της Θεσσαλονίκης με αφορμή τα 100 χρόνια από την απελευθέρωση της

πόλης (Τμήμα Ε1 )

4. «Διατροφή/Υγιεινός τρόπος διαβίωσης και διατροφής» (Τμήμα Ε2)

5. .  «Ο συναρπαστικός κόσμος της εικονογράφησης ? Ταξιδεύοντας με τον Οδυσσέα» (Τμήμα Ε2)

6. «Κάπνισμα: δράσεις ευαισθητοποίησης της σχολικής και της τοπικής κοινότητας» (Τμήματα Στ1,

ΣΤ2)

7.«Περιβάλλον και μνημεία, αρχαιολογικοί χώροι και ιστορικοί τόποι» .

(Ολοήμερο Σχολείο)

8.   «Με συντροφιά ένα λεξικό τρόπους ζωής συνήθειες και συμπεριφορές άλλων λαών ? Γνωρίζω

εγώ» (Ολοήμερο)

9.    Οι ρίζες μας στην Ευρώπη (Ολοήμερο)

10. Σημαντικοί άνθρωποι στην περιοχή μου (Ολοήμερο)

11.  Ατυχήματα και Ασφάλεια (Ολοήμερο)

12. «Η ελιά και ο Έλληνας» (Ολοήμερο)

 

στ) Το περιοδικό μας

Θα συνεχιστεί  και φέτος το Περιοδικό του Σχολείου μας «Μαθητικές Διαδρομές στο Δενδροπόταμο». Πρόκειται να εκδοθούν δύο τεύχη.

 

ζ) Συμμετοχή στο 2ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης των εκδόσεων Μεταίχμιο

Υλοποίηση δραστηριοτήτων φιλαναγνωσίας με ερεθίσματα από την Οδύσσεια και τις κωμωδίες του Αριστοφάνη.

Παράλληλα θα αξιοποιηθεί η βιβλιοθήκη του σχολείου μας για την υλοποίηση δραστηριοτήτων Φιλαναγνωσίας όπως εσωτερικούς διαγωνισμούς ανάγνωσης λογοτεχνικών βιβλίων και ζωγραφικής.

η) Διαγωνισμός Αειφόρου Σχολείου

Το Σχολείο μας  αποφάσισε να συμμετέχει για πρώτη φορά στο διαγωνισμό για το Βραβείο Αειφόρου Σχολείου παρουσιάζοντας δραστηριότητες που αφορούν την αειφορική ανάπτυξη και την επίτευξη στόχων παιδαγωγικών, κοινωνικών – οργανωσιακών και περιβαλλοντικών .